Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Значна частина працівників апаратів судів є державними службовцями. Тож для майбутніх кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби нагадуємо:
Для вступу на державну службу необхідно подавати сертифікат про рівень володіння державною мовою.
25 квітня 2019 року Верховною Радою України прийнято Закон України №2704-VIII «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (далі - Закон). Цей Закон регулює функціонування і застосування української мови як державної у сферах суспільного життя, визначених цим Законом, на всій території України.
Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону, з 16 липня 2021 року для вступу на державну службу необхідно подавати сертифікат про рівень володіння державною мовою. Отримати сертифікат можна за результатами спеціального іспиту. Відповідальною за процес іспитування є Національна комісія зі стандартів державної мови, що визначено вказаним Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року №409, затверджено Порядок проведення іспитів на рівень володіння державною мовою. Відповідно до Порядку, реєстрація, складання іспиту, отримання результатів відбувається через електронний кабінет претендента.
Вказаним Порядком встановлено, що:
- іспит на знання державної мови складається з письмової та усної частин, проходить у формі анонімного тестування з використанням комп’ютерної техніки;
- методику та інструкції його проведення визначає та затверджує своїм рішенням Національна комісія зі стандартів державної мови, яка на підставі результатів іспиту видає державний сертифікат про рівень володіння державною мовою.