flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УВАГА! Щодо надсилання документів по справах на офіційну електронну поштову скриньку Баранівського районного суду Житомирської області

15 березня 2019, 15:39

Статтею 1 Закону України "Про електронний цифровий підпис" від 22.05.2003,  № 852-IV передбачено, що електронний цифровий підпис - вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

Відповідно до ст. 4 вказаного Закону, електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.

 

Відповідно до п.8.2.23 Положення про порядок використання ресурсів локальної комп'ютерної мережі в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях Державної судової адміністрації України, місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції обробці не підлягають електронні листи, в яких відсутня зворотна електронна адреса, зворотна адреса невідома та в тексті листа відсутній підпис, за яким можливо ідентифікувати відправника. Відкривати файли, що приєднані до таких електронних листів, суворо забороняється.

 

Керуючись вище зазначеним Баранівський районний суд Житомирської області повідомляє , що в разі отримання електронного листа з електронними документами без цифрового підпису, такі листи будуть вважатись не поданими, оскільки  не має можливості ідентифікувати підписувача та підтвердити цілісність вкладеного файлу. У відповідь на них буде надсилатись повідомлення про те , що ці документи не можуть бути визнані такими, що надійшли до суду.

 

Оскільки для накладання цифрового підпису на електронні документи потрібно використовувати додаткове програмне забезпечення, що створює певні незручності ,  то для зручного обміну електронними документами між учасниками судового процесу та судом запроваджено підсистему «Електронний суд».

Ця складова Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС) надає громадянам можливість дистанційно, тобто не виходячи з дому, подавати в електронному вигляді позови  із застосуванням цифрового підпису та своєю чергою отримувати від суду процесуальні документи.

Більш детально про роботу  підсистеми «Електронний суд» можна ознайомитись за посиланням https://dsa.court.gov.ua/dsa/pres-centr/news/619110/